Navigatie overslaan
Dinkel Survivalrun

Ringen, schuinnet, staplus, lianen

Hindernis 11

Slappe apenhang naar het schuine net, hier overheen en door in de lianen

Locatie

In de DSR Arena

Open in Google Maps

Is er nog iets onduidelijk of gaat er iets niet goed? Neem dan contact op met je rayonhood, die kan je verder helpen.

Rayonhoofd

Thijs Wessels 06 - 30 29 61 51

Juryleden

Remco Ankone (tot 15.00)
Bart Hesselink
Kees Neven (tot 12.30 uur)
Tonnie Tenhage

Aantal deelnemers

493

Instructies

Hieronder vind je alle instructies voor deze hindernis. Per categorie kunnen de instructies verschillen. Je kan de categorie van de deelnemer herkennen aan de kleur van het shirt.
De MSR en KSR zijn wedstrijdcategorieën en daarbij is het extra belangrijk dat ze de hindernissen juist doen. Wanneer het druk is, dan hebben wedstrijdlopers voorrang op recreatieve deelnemers.

Als een deelnemer de hindernis niet correct afrondt, dan moet je de sanctie toepassen.

Middellange Survivalrun (MSR)
Korte Survivalrun (KSR)

Deelnemers klimmen via het inklimtouw over de balk. Via het slappe touw klimmen ze naar het schuine net. Vervolgens klimmen ze onder het schuine net door.

Tikken de deelnemers de bovenste balk van het net aan. Mogen ze de hindernis verlaten om te rusten en vanuit daar in de staplus te stappen.

Vervolgens gaan ze met behulp van de staplussen over de balk heen. Als laatste gaan de deelnemers via de lianen naar het eind van de hindernis. Deelnemers moeten aan het eind over de horizontale balk heen klimmen.

Teamrun 14km

Deelnemers klimmen via het inklimtouw over de balk. Via het slappe touw klimmen ze naar het schuine net. Vervolgens klimmen ze over het schuine net door.

Tikken de deelnemers de bovenste balk van het net aan. Mogen ze de hindernis verlaten om te rusten en vanuit daar in de staplus te stappen.

Vervolgens gaan ze met behulp van de staplussen over de balk heen. Als laatste gaan de deelnemers via de lianen naar het eind van de hindernis. Deelnemers moeten aan het eind over de horizontale balk heen klimmen.

Vanuit de hindernis mag iemand een teamgenoot helpen.
Alle vier de leden van het team moeten dezelfde hindernis gebruiken.

Recreatieve run 14km
Recreatieve run 8km

Deelnemers klimmen via het inklimtouw over de balk. Via het slappe touw klimmen ze naar het schuine net. Vervolgens klimmen ze over het schuine net door.

Tikken de deelnemers de bovenste balk van het net aan. Mogen ze de hindernis verlaten om te rusten en vanuit daar in de staplus te stappen.

Vervolgens gaan ze met behulp van de staplussen over de balk heen. Als laatste gaan de deelnemers via de lianen naar het eind van de hindernis. Deelnemers moeten aan het eind over de horizontale balk heen klimmen.

Sanctie

Bij MSR/KSR, teamrun en recreanten opnieuw of bandje afknippen, aantekening maken.


De laatste deelnemer is geweest, en nu?

  • Deze hindernis hoeft niet afgebroken te worden

  • De belinting tot aan de vorige hindernis weghalen
  • Het formulier met de bandjes in de envelop samen met je hesje inleveren bij het vrijwilligers meldpunt
  • Vervolgens mag je helpen met het afbouwen van de andere hindernissen. Weet je niet waar? Vraag het je rayonhoofd!